Lite tankspridd

Huh, jag råkade precis borsta tänderna. Mitt undermedvetna måste tycka att jag borde sova snart... och jag som tänkte äta någon mer godis ur skålen här bredvid datorn... nu får det vara. Märkligt hur man gör saker av ren reflex och vana ibland, utan att ens tänka på det. Nåja, den sortens tankspridda handlingar är väl okej ibland. Så länge jag inte springer ut till bussen klockan kvart i nio i morgon bitti, som jag brukar göra när jag har skola. Vi har nämligen självstudier i fem veckor nu, så jag får ha härliga sovmorgnar.


Kommentarer
Postat av: syster

Jag ska också borsta tänderna. Synd att jag inte har nån godisskål här...då hade jag goffat lite sånt först..mumma!

2006-02-05 @ 12:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback