En blogg i havet

Ända sedan min syster skapade en egen blogg här för några veckor sedan har jag känt mig lockad att också bli en droppe i blogghavet.

Hur jag nu ska hinna med det när jag har så mycket annat för mig. Jag kommer med andra ord inte att uppdatera den här så ofta. Ha, redan nu när jag skriver det känner jag på mig att jag inte kommer att kunna hålla mig härifrån. Mitt behov av att skriva av mig är större än man kan tro, jag är nämligen en liten författare.

Går för tillfället en treårig utbildning i manusskrivande för film och tv, och det har kommit att ta över mitt liv mer och mer. Men jag försöker hinna med annat också, umgås med vänner och sånt som man bör göra för att vara en Lycklig Människa.

Ska försöka klura ut hur den här bloggen fungerar nu, kanske finns något bättre ställe där jag kan skriva om vem jag är... men min tanke med den är hur som helst att min familj, vänner och bekanta ska kunna hålla sig à jour med vad jag gör om dagarna. Och så finns det kanske någon som är intresserad av att läsa om min väg till att bli färdig manusförfattare också.

Over and out.
/ m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback