Tv-kvällar

Det är märkligt hur man anpassar sina tv-vanor efter omgivningen. Jag följer mina tv-serier som vanligt, men nu när jag är hemma hos mina föräldrar märker jag att jag dessutom ser många folkliga nöjesprogram med dem. Melodifestivalen (som kan vara en riktig plåga - Björn Kjellmans bidrag hade kunnat vara ett inslag på Kanal 5:s 100 Höjdare); Floorfiller (dans och tävlingar och ungdomar som bor tillsammans i en lägenhet  - mycket lätt att fastna efter några avsnitt!); Let's Dance (som tack och lov avslutades förra veckan - och det var bra att Måns vann...); och rentav Bingolotto... men programledaren där nu, Rickard Olsson, är grymt underhållande.

Det ska bli skönt att komma tillbaka till min egen vardag i Umeå där tv:n bara slås på för serier som One Tree Hill, Prison Break, Gilmore Girls, Malmvägen och Veronica Mars. Och i kväll håller jag mig från tv:n för att... spendera min tid framför datorn istället. ;)

Kommentarer
Postat av: Syster

Om du vill får du gärna komma hit och sova över ikväll. Vi ska se melodifestivalen :)

2006-03-18 @ 06:28:58
Postat av: Malin

Uuhh... alldeles för trött för det... har varit nere i huset och städat ur i många timmar nu. Och jag måste dessutom skriva en massa på serien i kväll, samtidigt som jag ser festivalen. Men ha så kul ni! ;)

2006-03-18 @ 16:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback