Uppdatering

Jag har fått en uppmaning från min syster om att jag borde börja blogga igen. Och det har hon alldeles rätt i... men såhär blir det när jag har mina skolveckor. Efter fem veckors självstudier återvände jag och min klass till skolan i två veckor. Och då fanns knappt tid till att äta och sova, så mycket har vi haft att göra. Grupparbeten om svenska produktionsbolag och tv-historia, deadlines för att lämna in skriftliga presentationer av våra tv-serier, en hel dag då vi muntligt pitchade dem, filmhistoria, ännu mer grupparbeten i form av s.k. forumspel om hur man kan skildra samhället i film/tv, föredrag om tv-serie-strukturer... osv. osv. Det hände rentav att jag kom hem från skolan, satte mig vid datorn och gjorde läxor till midnatt, åt middag först då och sen sov tills det var dags att bege sig till skolan igen nästa morgon... Men det är sånt man klarar av att göra för att det är roligt! ;)

Nu har vi hur som helst självstudier igen i två veckor, så nu har jag tid att blogga. Är hemma hos föräldrarna och busar med kattungarna den närmaste veckan. Plus att jag hjälper till att tömma huset vi växte upp i, eftersom en ny familj ska flytta in där (!). Och så försöker jag ta mig tid att skriva på pilotavsnittet till min tv-serie också.


Kommentarer
Postat av: Dan

Schysst, för jag gillar din blogg. Den är skön. Har kikat in då och då och väntat på nån uppdatering :)

Hoppas skolarbetena har gått bra iallafall!

Postat av: Systeryster

Jaaa, du är igång igen! Härligt :) Jag kom nyss från jobbet, tur att jag är ledig i morgon, för jag vill sova ut i morrn. Det är bara att du plingar på när du kommer.

2006-03-14 @ 21:26:52
Postat av: Malin

Kul att någon läser det man skriver. Är ju rätt ny bloggare, men det är alltid härligt att skriva av sig. :)

2006-03-17 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback