Bra måndag

Den här dagen har börjat bra. Vi har självstudier idag, så 1) extra sovmorgon. ;-)

Har redan hunnit läsa och skriva lite, så nu ska jag äta något och sedan bege mig in till stan. Och med "något" så menar jag Cheerios med mjölk, kycklingsmörgås och vindruvor.

Bestämt cafémöte med Sofia, för att fika och skriva lite till. Det här känns som en produktiv dag! *tar i trä och säger smurf*

Edit: Men vart har all snö tagit vägen?! Den senaste veckan har jag rentav fått gå tillbaka till min höstjacka och tunnare kläder, så varmt har det varit. Mitten av november, hallå..? Hoppas pingvinerna har det kallare på Antarktis.

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag sitter och käkar frukost nu. Även här försvinner snön som smör i solsken, om det fortsätter såhär.... Ha en bra dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback