Sommarfilmdagar

Idag ska jag bege mig ut i den norrländska skogen, till ett litet samhälle där jag ska filma min kortdokumentär. Några av stillbilderna kan jag lägga ut i bloggen sen också. Det är vackert sommarväder idag, blå himmel, sol och glittrande grönska, precis som jag vill ha det när jag ska filma.

Jag måste köpa mig ett eget kamerastativ, men än så länge klarar jag mig med min pappas gamla som vi hittade när vi städade ett av garagen i helgen. Kul att kunna ta stadiga bilder och leka med olika vinklar.

Det ska bli roligt att filma min systers bröllop på lördag också. Måste bara delegera filmandet till någon under själva vigseln, när jag ska vara där framme och vara tärnig.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Kom igen då! Få se bilderna då! Du lovade dem för en timme sedan!!
;)

2007-07-24 @ 16:15:55
Postat av: Malin

Tss, otålig much?! ;-)

2007-07-24 @ 23:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback