Barndomshem

47841-21


I morgon kommer en främmande familj att flytta in i mitt barndomshem. Känns lite märkligt. Men samtidigt positivt, på ett "att se framåt är bra"-sätt. Mina föräldrar har flyttat till huset mittemot, så när jag hälsar på dem är det fortfarande "hemma". Just nu är jag mest fundersam kring hur katterna ska ta det, haha... de kommer att bli så förvirrade när andra människor bor där och de inte får komma in.
 
Jag ska hem och vara kattvakt över påskveckan, så då får jag väl vänja mig att det bor folk i huset där nere. Ska rentav bli roligt att se vad det är för några. Mina föräldrar känner dem visst sen tidigare, så det är ju bra.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lite konstigt känns det allt, men spännande med nya hyresgäster :) Du kommer hem på måndag hörde jag. Jag är ledig då!

2006-04-08 @ 23:38:16
Postat av: Malin

Siss: Ja, på måndag eftermiddag kommer jag. Längtar efter missarna nu!!

2006-04-09 @ 01:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback