Fullt upp

Nu är jag i Boden igen. Ska bo hos mina föräldrar en vecka, innan det bär av söderut till Köping för Buffyträff, 11-13 aug. Det ska bli hur roligt som helst att umgås en hel helg med forumvänner! Jag missar tyvärr Buffyträffen som ett annat gäng ska ha i Stockholm helgen därpå... Men vi är ett stort gäng i Umeå som lär träffas i slutet av augusti för att ha picknick och/eller grillkväll. :-)

Jag har insett att jag har sommarkurslektioner hela veckan precis när jag kommit tillbaka till Umeå, 14-18 aug, så det mesta av mina dagar fylls nu av att ligga ute i en solstol och läsa sommarkursböcker. Håller för tillfället på med The Tin Drum av Günther Grass (Tyskland). Two Women av Alberto Moravia (Italien) väntar på sin tur, och jag måste ta mig till biblioteket nån dag för att låna Harens år av Arto Paasilinna (Finland) och En hunds hjärta av Michail Bulgakov (Ryssland).

Jag skriver dessutom lite på skol- och praktikuppdrag. Ska följa mina föräldrar till Piteå nån dag när Noliamässan pågår och passa på att träffa Sofia för lite praktikprojektprat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback