Julstök och galen vinter

Tiden bara flyger förbi. Senaste dagarna har försvunnit i ett hål av julstädning och julklappsjakt. Nu har min moster med familj kommit upp från Stockholm också. På julafton blir vi 18 personer och fem katter, så det kommer att vara fullt hus. Men det är ju så det ska vara. :-)

När jag först kom upp hit till Boden var det snö och 26 minusgrader här... och den kylan höll i sig i några dagar. Men nu har vi haft plusgrader och regn till och från i två-tre dagar, så snön är nästan borta igen! Igår natt blåste det så mycket att ute-julgranen låg på marken och ljusslingan hade förflyttat sig till närmaste äppelträd.

Kul att min lillebror bor hemma nu också. Jag har hjälpt honom att färga håret tidigare i kväll, samtidigt som han spelade tre pokerbord på samma gång och vann ett par tusen. Själv spelar jag aldrig poker online, men det är kul med poker så jag ska be Peppen plocka fram sina marker och kort nån dag så att vi kan passa på att spela lite när alla kusiner är här.

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Du glömde hunden! ;)

Postat av: Malin

Hihi, ja, fem katter och *en hund*! En stor hund. Det blev rena naturprogrammet... "Nu närmar de sig varandra, titta på öronen...", osv. :D

2007-01-06 @ 20:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback