Skrivbränslen

47841-57

Sitter och skriver. Inser hur många olika bränslen jag har när jag gör det...

Har fyllt en termos med kaffe, som jag fyller på min kopp med lite då och då. Gick till Statoil tidigare i kväll enkom för att köpa glass. GB Carte d'Or, Rocky Road. *mhm*

Lyssnar på musik. Har snart lyssnat sönder Fall Out Boy-skivan jag köpte. Och lillebror skickar mig jämt allt möjligt att lyssna på. Panic! At the Disco, The Killers, m.m. Och Robbie Williams nyaste skiva, Rudebox, som han gav mig i födelsedagspresent. :-)

Har läst en hel del de senaste dagarna. Dels fanfiction online och dels böcker... både för eget nöjes skull och sånt jag lånat enkom för projektet jag skriver på nu.

Ser avsnitt av tv-serier lite då och då. Igår såg jag senaste One Tree Hill (4x09) och det var rena knytnäven i magen. Chockerande slut. Galet bra. Och sedan dess har skrivandet gått på högvarv - plötsligt såg jag allt mycket tydligare.

Till och från pratar jag med familj och kompisar på msn och internetforum. Blir glad och får nya krafter. Skriver vidare.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som om vi går på ungefär samma bränslen. Speciellt chokladglass! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback