Kängor & sushi

47841-9  

Jag tog en promenad idag för att ta mig till affären och köpa någon middag och kanske någon godsak. Det visade sig vara en mycket bra idé - delvis på grund av det härliga solskenet, men även för att jag genom några mindre inköp kunde unna mig själv något extra och nu är på väldigt glatt humör! Jag passerade Din Sko och min blick fastnade direkt på de här svarta kängorna som reades ut.
100 kr istället för 580 kr? Ja, tack!

När jag var inne på Ica blev jag sugen på sushi, men de förpackningar som fanns i kyldisken såg mindre lockande ut. Men så upptäckte jag sushi-förpackningar i ett av frysskåpen! Pandalus har 8-bitars sushi-portioner som man bara behöver sätta fram för att tinas i två timmar. Precis som den här just nu står och tinar i mitt kök... jag går och petar på den då och då, men den känns fortfarande rätt frusen... Sushi-begäret gör mig otålig. ;)

47841-8



Kommentarer
Postat av: Dan

Du får tala om hur den smakar hehe.. Jag har funderat på det märket förut när jag stod i affären men jag tänkte inte alls på att den måste tinas i nåra timmar. Tur att jag inte köpte den. =)

Postat av: Syster yster

Du tänkte nog på mig idag! Både sushi och skor :) Fina var de i alla fall. Synd att jag jobbar helaste söndagen och fredagkväll. Annars hade jag kommit :) Nu blev jag ju också sushisugen....suck...

2006-02-21 @ 15:35:00
Postat av: Malin

Dan - Den var utsökt! Mycket godare än jag trodde med tanke på att den varit frusen. :)

Siss - Jupps, you know it. Klart jag tänkte på dig både när jag köpte och åt sushi och när jag provade och köpte skor. ;) Lika bra att det inte blir i helgen du kommer, jag har flera deadlines på måndag.

2006-02-21 @ 16:46:02
Postat av: Anonym

Oj! Nu kom jag på varför jag hämtade kalendern...skulle ju kolla när jag har en hel helg ledig! Kan inte komma när jag jobbar halva...bläääää :) Vad var det för jacka du såg på HM?
Jag och Klas köpte också den där fryssushin en gång, riktigt god tyckte vi!

2006-02-22 @ 09:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback