Sötmissar

47841-5


Jag hade turen att boka en av de 1000 gratis tågbiljetter som Connex skänkte bort i dagarna. Så nu har jag en resa hem till familjen i Boden inplanerad till nästa vecka. Jag längtar speciellt efter att få gossa med de här tre sötnosarna... Bella och Lipton, 11 veckor, samt Seven, snart 10 år. Kattmamman Moa och kattäldsten Kalle får förstås också ta del av gosstiden.

Eftersom jag växt upp med att alltid ha katter i huset känns det lite tomt att nu bo i en lägenhet utan tufsiga vänner. Ibland känner jag mig lockad att skaffa ett husdjur. Men eftersom jag periodvis inte spenderar så mycket av min tid i min lägenhet, skulle det nog bara ge mig dåligt samvete att ha en tufsig vän instängd här. Man kanske skulle investera i en sån där japansk husdjursrobot? Nja, de ser lite läskiga ut. Och jag skulle nog bli paranoid och börja misstänka roboten för att ha egen vilja à la Chucky. 

Kommentarer
Postat av: Syster

Åh, de är så söööta! Jag ser fram emot att träffa er alla nu om några timmar. Tar med "The movies" så får du äntligen det. Hade lämnat det på bordet här i lgh, men glömde säga det....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback