Ahoj!

I kväll ska jag på bio och se Pirates II. Har sett fram emot den och det blir ett extra plus att se den på biografen här i Boden, som är en av de bästa i landet (digital projektor och Dolby Surround med 14 högtalare ger "en totalupplevelse utöver det normala"). :-)

Det har varit hög konkurrens om biobiljetter, med alla norska turister som överbefolkar stan. Men det är härligt att se hur mycket rörelse det är här varje sommar, och rätt mysigt att man hör fler som pratar norska än svenska.

Själv åker jag tillbaka till Umeå nu på måndag, så jag försöker göra det mesta av de sista dagarna här hemma hos familjen. Men det blir rätt skönt att komma till min egen lägenhet också, där jag har mer tid till att skriva och annat skoj.

Kommentarer
Postat av: Syster

Var filmen bra? :)

2006-07-16 @ 23:08:19
Postat av: Malin

Siss: Ja, den var underhållande. Fullt i salongen och många skratt... svårt att jämföra den med ettan, men mer Jack Sparrow är aldrig fel. :) Jag ser fram emot trean, när den nu kommer...

2006-07-16 @ 23:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback