Halsduksmiss & Tusenbröder

I morse när jag var på väg in i skolan såg jag att två klasskompisar gick några meter framför mig. Så jag tänkte att jag skulle smyga upp bakom dem... men precis när jag hunnit ikapp dem upptäckte jag att min halsduk fastnat i ett cykelstyre..! Hahaha! Så samtidigt som jag brottades med halsduken/cykeln vände sig mina klasskompisar om. Självklart fick jag då en skrattattack också... Väldigt rolig start på dagen! (Basil Fawlty har fått konkurrens.)

Annars blev det en rätt kort skoldag - vi fick sluta redan vid lunch. Förmiddagen ägnade vi åt att analysera första avsnittet av svenska tv-serien Tusenbröder, som vi såg i tisdags. Jag tycker serien verkar vara riktigt bra, så när jag samma eftermiddag gick genom Åhlens impulsköpte jag både första och andra säsongen. Åhlens har multimedia-rea nu, så jag fick båda säsongerna för bara 198 kr.

Nu har jag precis kikat i reakatalogen och känner mig lockad att göra några fler inköp... Lasermannen för 139 kr, Riket I och II för 198 kr och så lite musik... Lalehs album för 99 kr. Fast Riket kan jag å andra sidan låna av en klasskompis. Jag får väl se vad min plånbok säger...

Kommentarer
Postat av: Dan

Hahaha! Så typiskt, det där med halsduken.. Jag kan se det framför mig.. :D

Postat av: Jenny

Ha ha ha, hur gjorde du för att snassna med halsduken i cykelstället? :)

2006-04-01 @ 08:22:17
Postat av: Jenny

Köp "Lasermannen", den vill jag låna ;)

2006-04-01 @ 08:23:18
Postat av: Malin

Det var ett cykelstyre. ;) Så ett av de stickade hålen i halsduken lyckades fastna runt det. Men jag märkte som sagt ingenting förrän jag plötsligt rycktes bakåt... haha, precis när jag försökte vara så smidig och tänkte överraska M & M. :P

2006-04-01 @ 20:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback