Muffinsmiss

Jag lyckades göra bort mig lite igår, när jag var på ett café i stan. Jag beställde kaffe och en muffins, men när expediten sträckte sig efter ett konstigt bakverk råkade jag utbrista:
"Öh... är det där en muffins?!"
Sen insåg jag vad jag själv sagt, samtidigt som jag bestämt mig för att jag inte ville ha en muffins som såg ut som Eiffeltornet (allvarligt, den var hög och långsmal). Så jag började skratta... men tjejen bakom disken skrattade inte... Så jag försökte samla mig, och mellan skratten fick jag fram att jag ville ha en godbit istället. Haha, jag vet inte om jag vågar mig tillbaka dit, tjejen såg verkligen förolämpad ut när jag skrattade åt muffinsen... det kanske var hon själv som bakat dem. ;o)

Kommentarer
Postat av: Dan

Haha skön historia! :D

Postat av: Obnoxious

hon skratta inte högt
men du vet
när dom har personalfest
så " alltså det va en som skulle ha en muffins å så...."

så skrattar alla
åt dig :)

2006-03-27 @ 16:42:30
URL: http://www.obnoxious.nu
Postat av: Malin

Obnoxious: Om det vore så väl... men hon verkade inte vara en tjej som ser så humoristiskt på något. ;) Men det gör inte så mycket, så länge jag själv skrattar åt mig. :D

2006-03-27 @ 18:49:28
Postat av: Sofia

Visste inte att du också hade en blog... Letade egentligen efter Buffy-sidan men hamnade här... Så: hej hej!

(också: gjorde något dumt. jag har nu beställt devour med jensen ackles... men man fick den billigare om man beställde den samtidigt som angels in america! och den tänkte jag ju ändå köpa... *suck* filmkväll nån dag? ;) )

2006-03-27 @ 22:19:42
URL: http://storkamp.livejournal.com
Postat av: Malin

Sofia: Hehe, ja, jag tänkte att jag skulle komma in i bloggandet och se om det var något för mig innan jag började sprida adressen. ;) Devour-filmkväll låter som en plan.

2006-03-28 @ 01:04:16
Postat av: Syster

Ho ho ho, hade velat se hur en "eiffeltornsmuffin" ser ut!

2006-03-29 @ 10:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback