Oväntat besök...

Det är härligt hur saker ofta löser sig till det bästa. Jag är tillbaka i Umeå nu, men tänkte att jag skulle klara mig på det jag har i frysen tills jag kan gå och handla i morgon. Men när jag gjort mig kaffe stod jag och funderade på om jag inte hade något att fika till det... nej, det hade jag inte.

Då ringer det på dörren.

Jag öppnar och till min förvåning står där två små flickor med en muffinskorg! En påse med fem chokladmuffins för 15 kr, det var rena drömmen! Varma var de också, alldeles nybakade. Flickorna var jättesöta och skrattade mycket - de tyckte nog det var roligt att jag blev så glad att se dem... och jag hoppas de kommer igen, för jag har aldrig ätit så goda muffins!


Kommentarer
Postat av: Dan

Hehe schysst! :)

2006-03-21 @ 22:42:47
Postat av: Jenny

Ha ha, snacka om att Gud hör bön. Snarraguden :)

2006-03-21 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback