Grattis lillebroren!

Glad dag idag, min lillebror Peter ringde nämligen och berättade att han klarat teoriprovet till sitt c-körkort! Många knepiga frågor där, så han har pluggat på bra! Det är vid såna här tillfällen det är synd att jag har 3-4 timmar hem med tåg... annars skulle jag passa på att överraska med lite tårta för att fira. Men han fyller 20 år nästa fredag, så jag får se till att vara hemma då istället och fira dubbelt! :-)

En annan glad överraskning idag (som höll på att ge mig hjärtsnurp) var att jag upptäckte att det stod Kameleonten i tablån för nya kanalen TV6. Det är en av de tv-serier jag tänkt se om hur länge som helst, men väntat på att dvd-boxarna ska gå ned i pris. Nu har jag missat fyra avsnitt på TV6, men framöver blir det att ställa mobilalarmet varje dag så jag inte missar det. (Nedladdning har gjort mig hopplös på att hålla tv-tider...) Senast det gick (då på Kanal 5) skyndade jag hem från skolan varje dag för att se "Kame". Minns jag rätt så brukade lillebror också se det med mig rätt ofta. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback