Lite nervös morgondag

Den 17 april lämnade jag in mitt 45-minuters manus som var en del av det tv-serie-projekt som varit det här skolårets slutarbete. I morgon kommer bedömare från film- och tv-branschen på besök till min klass för att ge oss individuell respons, inför helklass... det blir rena heta stolen att sitta där framme i 20 minuter och tala för sin serie, diskutera och möjligtvis förklara. Men jag hoppas det inte blir alltför mycket av det senare och att manuset istället talar mycket för sig självt.

Är själv nöjd med mitt manus, för att vara en första version av ett första avsnitt. Även om jag har tankar om hur det kan bli bättre. Och man vet ju aldrig vilket perspektiv läsaren/bedömaren har. Så lite nervös är jag inför morgondagen... Håll tummarna för mig kl 10:20-10:40! ;-) 

Kommentarer
Postat av: Dan

Wow låter spännande. Hoppas det går bra! Jag håller tummarna! :)

Postat av: Emily

*tummarna hålls* Shit vad nervös jag skulle vara :)Men å andra sidan tror jag ditt manus är skitbra ;D

2006-05-04 @ 11:13:21
Postat av: Syster

Oj! Vad spännande! Hur gick det?

2006-05-06 @ 06:22:48
URL: http://jennywvw.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback