Sommarlov!

Har haft sista skoldagen för terminen idag. Nästa vecka ska jag ut på praktik, det blir hur kul som helst, men just i kväll är det härligt att bara kunna koppla av och se ikapp lite tv-serier. Pratade med några klasskompisar, M & M, om att ha en spelkväll eller något liknande i morgon. Jag är rätt nyfiken på att hälsa på deras nya marsvin också, ett litet lakritstroll.

Ska försöka ta mig hem till Boden en sväng i slutet av maj, eftersom min lillebror fyller 20 år. Ett faktum som bara är galet - han kan inte fylla 20 redan! Han gjorde mig nervös igår när jag pratade med honom och han satt och körde en lastbil..! Jag som tycker det är nog läskigt att åka i en personbil med mina syskon bakom ratten, hur bra de än är på att köra.

Jag kommer att ha riktigt fullt upp i sommar:
* Praktik (med manusutveckling av olika projekt)
* Sommarkurs (kulturella perspektiv på film i olika länder)
* Idéutveckling inför nästa läsårs slutarbete
* Skriftlig presentation av en egen idé om interaktivt berättande (inlämning i augusti)
* Fortsatt arbete med vårens tv-serie-projekt (som jag inte är redo att släppa ännu)
* Släktforskning (som min morfar gett mig i uppdrag att sammanställa)
* Ta över hanterandet av min mammas linedanceförenings hemsida (hihi)

Plus att jag utöver allt detta ska försöka passa in saker som mitt kusinbarns dop i Boden, midsommarfirande med släkten i Stockholm, nöjesresor till Köping och Västervik för stora Buffyträffar, osv. Men så länge jag prioriterar praktiken i första hand så får allt annat hinnas med i mån av tid.

Kommentarer
Postat av: Emily

Oj oj.. låter som en riktigt full sommar! :)Önskar jag kunde ha en lika fullbokad sommar!:D hah, jag e lika skräckslagen som du när han kör lastbil så att du är inte ensam om det =)

2006-05-14 @ 16:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback