Tårta

Idag har jag varit över till en kompis, Maria, som bor bara några minuters promenad från mig. Hon ville bjuda på fika, och när jag kom dit stod det tårta på bordet och hennes kusin och en annan kompis var också där. Visade sig att hon fyller år i morgon! Det var riktigt kul att sitta och mumsa tårta och småprata om allt möjligt i några timmar. :-)

Maria är en av de jag lärt känna tack vare Umeå-Buffyträffarna, så nu bestämde vi oss dessutom för att dra ihop gänget hem till henne nästa lördag. Vi ska se Eurovisionsfestivalen tillsammans... något jag inte brukar vara överdrivet entusiastisk över, men tillsammans med roliga kompisar blir det säkert kul!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, är det eurovision nästa lördag? :) Eller nu på lördag?? Det måste ses.

2006-05-16 @ 06:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback