Vinterabstinens

47841-55

47841-56


Glömde min kamera i Boden senast jag var där, så jag har inga nya bilder att lägga ut. Men här är  i alla fall några vinterbilder från tidigare i år (mars), tagna hemma i Bredåker. Det lär inte se ut så nu - efter vad jag har hört så har snön mer eller mindre regnat bort där också. Men jag håller tummarna för att det är snögubbeväder när jag kommer hem om sisådär tre veckor!

Jag har haft fullt upp med roliga saker de senaste dagarna. Fyllde år i måndags (the big 24), så då bjöd jag hem Marielle, Magnus och Sofia på tårta. Och de stannade kvar länge och spelade spel, så det blev en jätterolig dag. Värsta språket och Buffybrädspelet spelade vi... och blåste såpbubblor. *s* Sen köpte jag och Sofia pizza och hade ett litet Roswell/Supernatural-maraton på kvällen.

Igår var jag på stan en sväng. Fikade på Wayne's med Sofia, och fick en del skrivande gjort. Och jag blev inspirerad av hennes pennor och var tvungen att gå och köpa likadana... och ett par nya skrivblock. Invigde dem sent igår kväll och nu får de strax följa med in till stan... vi ska sitta och fika/skriva/pyssla på ungdomsgården. Jag ska bara ta och läsa igenom några dokument Marielle skickat till mig först, om hennes filmprojekt. Det är alltid kul när man kan bolla idéer med varandra. Och fika. ;-)

Kommentarer
Postat av: Emily

grattis i efterskott! :)

2006-12-07 @ 11:30:23
Postat av: Malin

Emily: Tack!! :)

2006-12-11 @ 07:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback