Frisk helg

En härlig lördag idag. Framför allt eftersom jag varit mer eller mindre sjuk de senaste tre helgerna (och veckorna). Återkommande feber och ständigt konstig hals, som äntligen blivit lite bättre de senaste dagarna. Jag ska efterbehandla med KanJang, så försvinner det förhoppningsvis helt och hållet. Men jag brukar bli såhär just i skiften mellan årstider...

Vilket påminner mig om att vintern är på väg. Vet inte vad jag tycker om det. Härligt när jag är hemma i Bredåker och luften blir sådär underbart frisk och man kan vara ute i snön, men mindre härligt med halvkall stads-"vinter" här i Umeå.

Första skolveckorna har varit intensiva, men det är kul att höstterminen börjat. Ska framför allt bli roligt att börja skriva på årets slutarbete, ett långfilmsprojekt. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback