I väntan på trean

Kaffe och gammeldags vaniljglass med varm hjortronsylt. Mmm. Ja, jag är hemma i Boden igen. Men jag ska lifta med lillebror in till stan i morgon och ta tåget tillbaka till Umeå, så det blev en rätt kort visit. Men jag har åtminstone hunnit umgås med familj och släkt. Häromkvällen hjälpte jag och mamma min syster och hennes sambo med att göra bröllopsinbjudningar (28 juli gifter de sig, yay!). Min mormor hälsade på igår och tvättade sin bil och vi tittade på en liten ren som vandrade över den tunna isen på älven, från en udde till en annan. Den måste ha kommit bort från sin flock. 

Nu ska jag se Spiderman 2, som går på trean i kväll. Jag ser fram emot tredje filmen som har premiär nu till veckan, men jag har ändå inga förväntningar om att den ska vara bättre än andra filmen. Jag älskar andra filmen! På tåget när Peter Parker är skadad och har tappat sin Spiderman-mask mitt bland alla människor, som hjälper honom. På sjukhuset när ett helt läkarteam blir ihjälslitna. Fantastiska scener! <3

Valborgsfirande på universitetets campus i morgon, det blir kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback