Helgen som kommer & helgen som var

Om två dagar sitter jag på tåget på väg till Göteborg och filmfestivalen där. Roligt är vad det ska bli. Idag har jag träffat Sofia och Diana på café Schmäck för att bestämma rumsfördelningen på vandrarhemmet. I värsta fall checkar det in främlingar som sover i våra rum också, men det är sånt man får ta. Vi ska ju ändå bara sova på rummen, annars blir det rätt fullt upp på filmfestivalen med seminarier, fester och sånt.

Schmäck var underbart som vanligt. Gott kaffe, god morotskaka... härlig miljö. =)

I lördags kväll kom Marielle, Magnus och Sofia hem till mig och sen blev det utgång. Det märks att Umeå är en studenstad och att CSN fyllt på folks plånböcker... det var långa köer för att komma in nästan överallt. Efter att ha köat i 40 minuter utanför Rex - och vi förlorat känseln i tårna - begav vi oss till Bishop's Arms istället. Men det var kul där också. Och jag slapp dansa. ;-) När vi väl kom hem övertalade jag Sofia att göra en omväg till mig för att se nyaste Smallville. Hon påstår att det bara är nördar som får för sig att se på Smallville kl 3 på natten efter att ha varit ute på krogen, men... det var ju specialavsnittet med Justice League!! Är man en fangirl så är man. Rolig avslutning på en mycket rolig kväll!

47841-71
Mes amis

Kommentarer
Postat av: Sofia

Titta! Nu gör du det IGEN! Får folk att tro att jag tittar på Smallville! *pout* Don't mess up my cool man... ;P

Också: Vi är jätte söta på den där bilden... Marielles bilder från kvällen var också bra. Måste vara något i ölen... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback