Liten lista

Min syster som är list-galen har utmanat mig att besvara en lista och den här var faktiskt kort nog att jag klarar av det. Annars sitter jag alltid och funderar alldeles för länge på varje svar. =)

Tre jobb jag haft i mitt liv: Au-pair i London (söta barn), vårdbiträde i hemtjänsten (söta gamlingar), guide på ett skidmuseum (söta turister).

Tre platser där jag har bott: Bredåker, London, Umeå.
  
Tre serier jag gillar att se på TV: Supernatural, Entourage, Grey's Anatomy.

Tre platser där jag semestrat: Almuñecar i Spanien (sol, bad och spansk kultur), Winnipeg i Kanada (gathering med internet-tv-fans), Lille i Frankrike (bodde hos storasyster som pluggade där). 

Tre av mina favoriträtter: Mammas palt. Sushi. Fyra små rätter på Ming Palace i Boden.

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:  Venedig, Florens, Rom. ;-)

Tre saker jag drömmer om:  Få en massa manus producerade. Lära mig spela piano. Sju barn eller sju katter. Eller pingviner.

Kommentarer
Postat av: Syster

Mohhaahaha, din lista blev mycket roligare än min! :)

2007-05-11 @ 21:35:07
Postat av: nina

hej vännen! Läser bloggar från folk i klassen! Intressanr! Vi ses snart! keep up the good work! xoxoxo, nina.

Postat av: Nicklas

Pingviner vinner!

(Hej f'resten. Hittade hit genom att söka information om Kanes akustiska skiva. Jag blev lite förvånad, brukar inte hitta sidor av folk jag träffat så där av misstag.)

2007-05-13 @ 14:28:41
URL: http://carbonatedink.com/sv/
Postat av: Malin

Sister: Se inte det som en uppmaning att utmana mig till många fler listor. :P

Ninuzza: Hoppas ni hade roligt utan mig i lördags, trots årets Eurovision-plåga. ;-) Kramis!

Nicklas: Haha, antar att man kan hitta hit genom att söka på vad som helst vid det här laget. Speciellt pingviner eller Kane då. Men bloggen är inte hemlig eller så, jag gör bara inte reklam för den. Förutom på sidan av bussar. Hur som helst, kul överraskning att se dig här... Kraaaaam!

2007-05-14 @ 14:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback